Po nemastných výkonoch belasých v európskych pohároch v úvodných zápasoch, keď už viacerí nad ním lámali palicu, sa nakoniec po postupe cez kosovskí tím KF Feronikeli a írsky Dundalk FC prebojoval Slovan v Európskej lige až do baráže s PAOK Solún, z ktorej senzačne postúpil. Po dlhých a smutných rokoch na bratislavských Pasienkoch sa tak fanúšikovia klubu z hlavného mesta v tomto roku konečne dočkali pozitívnej zmeny a to hneď niekoľkonásobnej. Tou prvou a najväčšou bolo samozrejme otvorenie štadióna Tehelné pole. Tou druhou boli oslavy 100. výročia vzniku klubu a tou treťou nemenej dôležitou bol postup do hlavnej fázy Európskej ligy. Ešte predtým ale prišla zlá správa o zatvorení štadióna pre divákov v podobe dvoch zápasov, s ktorou sa klub chtiac-nechtiac musel vysporiadať. Napriek tomu ale na zápasoch muselo byť všetko pripravené tip-top a boli sme nadšení, že sme k tomu mohli svojou troškou prispieť aj my a byť pri týchto historických momentoch.

Našimi úlohami na všetkých zápasoch Európskej ligy bola deinštalácia a následná inštalácia LED panelov okolo hracej plochy kvôli normám UEFA a pomoc s rebrandingom vybraných plôch na štadióne. Takisto sme na každom zápase zabezpečovali match management, čiže presné načasovanie a synchronizáciu programu na hracej ploche pred a po zápase, rovnako ako polčasový program a nepretržité spojenie s réžiou.

Skupinová fáza pre belasých odštartovala víťazným zápasom s Besiktasom Istanbul, na ktorom bolo prítomných vyše 6.000 detí do 15 rokov, pričom na každú 10 člennú skupinu bol vždy povolený sprievod 1 dospelej osoby. Keďže drvivá väčšina detí bola na novom Tehelnom poli po prvýkrát, zabezpečili sme k turniketom dostatočný počet hostesiek, ktoré pomáhali mládeži pri vstupe na štadión, aby sa zamedzilo radám i zdržaniu a takisto sme mali pri každom z hlavných vstupov na štadión navigačný tím, ktorý koordinoval a pomáhal usmerňovať tok fanúšikov k správnym bránam. Tomu samozrejme predchádzalo podrobné školenie niekoľkých desiatok osôb, ktoré túto činnosť vykonávali.

Druhý domáci duel proti anglickému Wolwerhamptonu posunul level z prvého zápasu o dve triedy vyššie, keď sa štadión zaplnil vyše 20-tisícmi malých belasých fanúšikov, ktorí vytvorili atmosféru hodnú zápasu európskeho formátu. Na tomto zápase sme zmanažovali zaparkovanie takmer 200 autobusov v areáli štadióna Pasienky a následne sme ich posádky bezpečne odprevadili až na štadión. Na Tehelnom poli sme aj na tomto zápase dodávali hostesky k turniketom, kde detským návštevníkom pomáhali pri načítavaní QR kódov vstupeniek a navigovali návštevníkov k správnym gate-om. Počet hostesiek a spolupracovníkov siahal takmer k trojcifernému číslu, čiže bolo našou povinnosťou splniť túto úlohu úplne dokonale. Takisto sme zabezpečili tzv. infopoint, na ktorom sa podávali technické informácie a v spolupráci s políciou slúžil aj pre prípadne straty a nálezy (detí).

Aj keď zápas s portugalskou Bragou už bol po športovej stránke iba “povinná jazda”, keďže už nebola možnosť postúpiť, bol to zároveň jediný duel, na ktorom mohli byť prítomní dospelí fanúšikovia Slovana. Na tomto zápase sme zabezpečovali hladký priebeh krstu knihy k 100. výročiu založenia klubu, už tradične cashless hostesky, pomoc UEFA agentúre pri rebrandingu a deinštaláciu LED perimetrov.

Bola to pre našu agentúru bezpochyby ďalšia obrovská skúsenosť a aj napriek tomu, že sa tentokrát zo skupiny nepostúpilo, nikto neostal sklamaný a k organizáciám zápasov skupinovej fázy nebolo počuť žiadne výhrady, čo bolo spôsobené snáď aspoň trochu aj našou zásluhou 🙌 Zároveň nám bolo veľkou cťou podielať sa na organizácii týchto zápasov a tešíme sa na ďalšie výzvy na poli športovom, ale aj tom našom – organizačnom! ☺️