Letné obdobie je krásny čas plný slnka, pohody a dovoleniek, no eventová agentúra však prežíva v tomto období predovšetkým hlavnú sezónu, kedy sa obvykle realizuje najväčšie množstvo akcií. Tento rok nebol výnimkou, práve naopak. Leto 2018 bolo v histórii našej agentúry zatiaľ najnadupanejším obdobím, ktoré solídne preverilo naše možnosti a schopnosti. Neskromne však treba povedať (a zaklopať na drevo), že to bolo určite vydarené obdobie. Čo samozrejme nie je výhradne našou zásluhou, ale najmä spoločnou súhrou a spoluprácou s našimi skvelými klientmi a ďalšími externými spolupracovníkmi.
Na úvod outdoorovej sezóny sme si vyskúšali čo dokážame zvládnuť za týždeň. Pracovné povinnosti nám predpísali 4x teambuilding a ešte nejaký eventík k tomu. Okrem nášho obľúbeného teambuildingu FUN olympiáda, ktorú sme vo viacerých obmenách a variantoch mali na všetkých týchto akciách, sme premiérovo pripravili aj teambuilding Tradičná zabíjačka v Čičmanoch so zaujímavými sprievodnými aktivitami. V tomto istom období sme začali pilne pracovať na letnej promo súťaži pre nášho nového medzinárodného klienta, producenta a distribútora tých najkvalitnejších okuliarových rámov a okuliarí v Európe. Popritom sme vyhrali tender na dodanie a inštaláciu LED televízorov s 2-metrovou uhlopriečkou na jednu z najvýznamnejších slovenských univerzít, ktoré sme osádzali do rôznych povrchov a neštandartných výšok.
V relatívne kľudnejšom júli sme okrem klasicky silného obdobia prenájmu eventového inventáru realizovali inštaláciu karavanu na roadshow pre mobilného operátora a nechýbali sme pri organizácii Fanzón na zápasoch ŠK Slovan Bratislava, ktorý štartoval svoju púť v Európskej lige. Realizovali sme sa v luxusnom areáli X-Bionic Sphere, kde sme dohliadli nato, aby bolo na začiatok jazdeckej sezóny všetko tip-top 😉
Počas mesiaca august sme sa sústredili na Polaroid Summer promo, kedy sa v celej strednej Európe rozdávali motivačné darčeky za nákup v očných optikách. Tisíce uterákov z mikrovlákna, mobilné telefóny, ale aj bezdrôtové reproduktory. Takisto sme už po druhýkrát zabezpečovali Športovú zónu na jednom z najväčších hudobných festivaloch u nás – na Grape festivale. A koniec prázdnin sme si zas stan rozložili na festivale Uprising, kde sme realizovali interaktívnu instagramovú online hru Uprising Game, do ktorej sa zapojilo niekoľko stoviek návštevníkov festivalu.
Prvý septembrový víkend sme odpálili Športovým dňom pre vyše 3.000 zamestnancov a počas toho istého víkendu sme realizovali výstavnú expozíciu stánku Safilo na výstave Expo Optik v Trenčíne. Druhý septembrový víkend sme si trošku vydýchli pri organizácii tradičnej predzápasovej fanzóny pre náš obľúbený klub ŠK Slovan Bratislava v zápase proti DAC Dunajská Streda a súčasne sme zabezpečovali sprievodné aktivity počas podujatia Slávnostné otvorenie futbalového ihriska v Zálesí. Cez týždeň, aby sme nevyšli z cviku, sme asistovali pri príprave prezentácie v rámci projektu Futbalmania a stihli nadekorovať svetelné inštalácie na 25. výročie založenia HR Comm. Tretí septembrový víkend bol nemenej náročný. Tu sme premosťovali cez akciu Športový deň pre Prešovskú polikliniku (ktorý bol však zrušený z dôvodu mimoriadne nepriaznivého počasia deň pred podujatím) naplánovaný na sobotu, no a v nedeľu sme organizovali 4. ročník nášho podujatia Športujúce mesto.
Tým sa síce kompletný výpočet septembrových aktivít našej agentúry nekončí, ale o menších akciách sa už rozpisovať nebudeme (snáď nám naši menší klienti prepáčia 😜). Každopádne sme si hlavne počas septembra siahli poriadne hlboko do studne svojich síl, ale veríme, že napriek tomu za nami ostala kvalitne odvedená práca. A už teraz sa tešíme na nové výzvy. Veď sme eventová agentúra, ktorý zabezpečí aj nemožné 💪💪💪