V nedeľu 3. marca 2019 sa po takmer desiatich rokoch dočkali priaznivci najslávnejšieho slovenského klubu. Po dlhých peripetiách bol konečne otvorený moderný futbalový stánok Tehelné Pole 🏟💪 s kapacitou 22.500 divákov. Okrem slávnostného otvorenia nového štadióna či oslavy stého výročia založenia klubu sa však naša agentúra podieľala aj na iných podobných aktivitách.
Tou najpravidelnejšou boli tzv. Fanzóny pred domácimi zápasmi ŠK Slovan Bratislava. Tieto športové fanzóny pre fanúšikov sa pravidelne otvárajú niekoľko hodín pred úvodným výkopom. Ich cieľom je primárne spríjemnenie zážitku z návštevy futbalového zápasu, ale aj možnosť sa zabaviť, občerstviť či si zakúpiť klubový suvenír. Nový štadión Tehelné Pole disponuje priestranným námestím, kde je možné ideálne umiestniť viaceré aktivity pre návštevníkov 👨👩👧👦
Medzi najčastejšie aktivity počas domácich Fanzón patria:
– bufet s občerstvením a čapovaným pivom 🍻
– fanshop s potlačom dresov 👕
– podmazová hudba 🔊
– futbalové turnaje v mini-arénach ⚽️
– nafukovacie atrakcie pre deti aj dospelých 🎯
– fotostena a fotokútik s okamžitým vyvolaním fotografie 📸
– krsty kníh edície Belasé legendy 📘
Okrem týchto aktivít sme samozrejme pripravovali aj viaceré ďalšie, rovnako aj personálne zabezpečnie rôznych súčastí zápasového programu priamo na štadióne (match management, briefing a supervising pomocného personálu, technickú podporu cashless systému či koordináciu a realizáciu mimoriadnych činností, nevyhnutných pre hladký priebeh zápasu).
Tešíme sa na ďalšie fanzóny a už teraz vymýšľame novinky, aby sme dokázali návštevníkov na najlepšom slovenskom štadióne neustále pozitívne prekvapovať ☺️