Jedna z najväčších pracovných výziev a súčasne obrovská pocta. Tak by sa dalo pre nás charakterizovať otvorenie najmodernejšieho športového stánku na Slovensku Národného futbalového štadióna. Pre fanúšikov belasých farieb je to však samozrejme Tehelné pole s nesmierne bohatou históriou. ŠK Slovan je našou srdcovkou a ako Bratislavčania sme pri príprave tejto akcie cítili veľkú hrdosť, že môžeme byť priamou súčasťou tejto historickej chvíle, súčasne sme si však uvedomovali, že ide o pracovnú výzvu, ktorá sa vyskytne veľmi sporadicky. V prípade otvorenieho najväčšieho športového stánku pravdepodobne raz za život 🙂
Presun klubu na najmodernejší štadión široko-ďaleko bol sprevádzaný veľkými očakávaniami fanúšikov (dva týždne vopred vypredané), klubu aj verejnosti. Náš agentúrny tím mal na starosti kompletný program na hracej ploche, sprievodné aktivity pred štadiónom, podporu tzv. Cashless systému, ale aj súťaže či program na štadióne. V číslach to znamenalo napríklad 324 hostesiek, technikov, koordinátorov a dodávateľov. Alebo skoordinovanie viac ako 300 mládežníckych futbalistov na predzápasovú choreografiu. Prípadne detailný minútový scenár na 135 predzápasových minút.
Priamo na hracej ploche bolo pod našou taktovkou v podstate všetko – teda až na futbalový zápas. Hlavnou časťou bola nadupaná svetelná a laserová show so sparkularmi, laserovým vykresľovaním, horiacimi či farebnými efektmi. Neoddeliteľnou časťou boli sprievodné súťaže, koordinácia hudobných vystúpení a samozrejme slávnostný akt otvorenia štadióna. Vzhľadom na významnosť a časovú presnosť na minúty či sekundy išlo o jednu z najkomplexnejších úloh, akú sme doteraz riešili.
Okrem programu na hlavnej ploche sa diváci mohli stretnúť aj s ďalšími aktivitami, ktoré bežali pod naším vedením – predaj pamätných mincí, príprava a choreografia veľkých balónov, vystreľovanie merchu, facepainting pre fanúšikov, predzápasová dychovka a rôzne fotokútiky či fotopointy.
Popri všetkých týchto aktivitách sme pomáhali aj s podporou tzv. Cashless systému. Po vzore vyspelých západných krajín, kde na štadiónoch kvôli výraznému šetreniu času nepoužívajú hotovosť, je na Tehelnom poli možné platiť len špeciálnou Cashless kartou resp. dočasne kreditnou kratou. Keďže na štadión prišlo viac ako 22-tisíc návštevníkov zabezpečovali sme niekoľko desiatok hostesiek, ktoré pomáhali s predajom a dobíjaním týchto Cashless kariet.
Významnosť podujatia, počet návštevníkov, počet aktivít a spolupracovníkov a v neposlednom rade naša spätosť s klubom – kombinácia všetkých týchto faktorov pre nás znamenala pravdepodobne tú najväčšiu akciu, ktorú sme doposiaľ realizovali. Určite sú oblasti, v ktorých by sme druhýkrát boli ešte lepší a skúsenejší, ale musíme neskromne povedať, že sme túto obrovsku výzvu zvládli. Rozhodne to však nie je len naša vizitka, ale vizitka tímovej práce skvelého klienta, kolegov a každého, kto čo i len malou troškou prispel k úspešnému eventu. Ďakujeme a tešíme sa na otvorenie nového Tehelného pola v roku 2089 🙂