V duchu hesla “komu sa nelení, tomu sa zelení” sme pripravili na jar 2017 pre X-Bionic Sphere sériu možností rebrandingu a “zútulnení” priestorov interiéru hlavnej “B” tribúny, keďže sa rezort pripravoval na dlhú letnú sezónu plnú podujatí nielen európskeho, ale aj svetového významu a to najmä v svete 🐎 jazdeckých športov.
Tribúna v areáli bola síce novučičká nová, ale v rámci dlhodobého riešenia neboli dotiahnuté detaily ako označenia jednotlivých priestorov a ich branding. Práve preto sme pripravili viacero návrhov a vizualizácií s rôznymi možnosťami a farebnými variantami, ako by mohli priestory vyzerať. To, že ich bolo naozaj mnoho komibnácií asi vysvetlovať nemusíme, takže prinášame iba tie, ktoré sa nakoniec pretavili do reality.
Rebrandingom prešla centrálna zóna tribúny, ktorá dostala nový akreditačný stôl a zelenú “machovú” stenu, aké môžete vidieť najmä v hotelovej časti areálu. Následne sme kreatívne aj produkčne vynašli aj riešenie jednotlivých predajných priestorov, ktoré boli do tej doby veľmi chladné, keďže steny boli z holého podhladového betónu. Ich podoba mala byť funkčná, vizuálne príťažlivá a inštalácie samozrejme nemali byť zároveň drahé. Na stropy sme preto umiestnili prevísajúce baldachýny vo farbách rezortu. Zadná a bočné steny dostali nové pohyblivé čierne závesy na koľajničke a na podlahu prišiel oranžový koberec. Taktiež na všetky nosné stĺpy hlavnej tribúny prišli trvácne tapety s na mieru vyrábanou grafikou, logami X-Bionic Sphere a logo partnera, resp. názov priestoru.
Ako posledné sa dostali na radu exteriérové pagody, ktoré dostali okrasný drevený rám – konzolu, ktorá bola takisto za pomocou bannerov brandovaná do farieb XBS, s patternom a názvom predajného miesta. Tieto, ako aj ostatné označenia sú variovateľné cez plotrované nálepky, keďže nájomcovia, alebo účely priestorov sa v priebehu letnej sezóny viackrát menia.
No a to, ako to vo finále vyzeralo si môžete pozrieť v našej fotogalérii ✌️😉