Dá sa motivovať návštevníkov festivalu k využívaniu sprievodných aktivít, robeniu dobrých skutkov či nakupovaniu gastro chuťoviek a k tomu ich ešte aj dobre zabaviť? Z nášho pohľadu bola odpoveď úplne jasná – VŠETKO SA DÁ! Našou odpoveďou bola Uprising Game 😉

Pred takouto úlohou sme totiž stáli v lete 2018 pri príprave interaktívnej hry #UprisingGame2018. Prvotným cieľom bolo zabaviť návštevníkov a súčasne vymyslieť zmysluplnú nenáročnú aktivitu pre ľudí, ktorí využívajú Instagram počas festivalu Uprising v Bratislave. Po poctivých brainstormingoch a viacerých sedeniach sme spoločne vymysleli zaujímavú súťaž s názvom Uprising Game 2018.

Priebeh hry bol pomerne jednoduchý – pokiaľ sa užívateľ tagol na festivale, dostal správu, že sa môže zapojiť do interaktívnej hry s rôznymi úlohami, ktoré budú prebiehať počas celého trvania festivalu. Mechaniku sme motivačne nastavili tak, že zadanie nasledujúcej úlohy bolo známe až po splnení predchádzajúcej úlohy.

A o aké úlohy vlastne išlo? Tak napríklad prvá úloha bola veľmi jednoduchá – Urob dobrý skutok. Splnenie tejto úlohy bolo potrebné “zdokumentovať” pomocou vlastnej instastorky. Následne prišli ďalšie úlohy od pozvania na drink neznámeho človeka, cez zapojenia sa do workshopov až po skupinové spievanie hitov 🗣

Súťaž nielenže splnila, ale aj rozhodne predčila naše očakávania. Niekoľko stoviek ľudí sa aktívne zapojilo do hry a drvivá väčšina z nich poctivo plnila jednotlivé úlohy až do finále. Skvelí hráči ukázali nielen obrovskú dávku kreativity a humoru, ale aj veľké srdce najmä pri pomáhaní cudzím ľudom. Vo finále súťaže sme rozdali spokojným výhercom lístky na ďalšie ročníky festivalu, ale aj rôzny merchandising a veľa ďalšieho.

Ďakujeme kamošom z Uprisingu za spoluprácu a tešíme sa na ďalšie zaujímavé spoločné aktivity! 🤗