Ešte počas hlbokej korony nás kontaktoval klient nadmieru zaujímavý, ktorý mimoriadne zarezonoval mediálnym éterom najmä počas pandémie. Slovenská značka Dedoles vyrábajúca a predávajúca vtipné a originálne oblečenie. S mimoriadnym potešením sme pre nich vypracovali niekoľko konceptov aktivácie značky v offline prostredí populárnych hudobných festivalov. K tým sme sa síce toto leto nedostali, keďže festivaloví promotéri museli takisto pracovať v obmedzenom móde, ale náš nový klient vybral v rámci možností mimoriadne vhodnú alternatívu pre ostrú skúšku svojej Dedoles promozóny.
V krásnom prostredí Liptova sa už po niekoľký rok organizuje rodinný festival bábkových divadiel Za 7 horami 🦄 Asi ste o ňom ešte predtým nepočuli – rovnako ako my, ale to je chyba. Na piatich rôznych stageoch na rôznych miestach Liptova sa odohráva počas troch festivalových dní nekončiaca séria bábkových rozprávok, hier, workshopov, animácií a vystúpení umelcov tak na pódiu, ako aj v priestore. Nechýba klasicky ani gastrozóna, partnerské stánky a zopár tématických predajných stánkov. Proste ako na festivale, akurát detskom 👼
Ako najvhodnejšie miesto pre náš Dedoles promostánok sme spolu s organizátormi vybrali miesto hlavného stageu v Liptovskom Jáne v záhrade hotela Ďumbier. Práve tu sme rozložili náš base camp pozostávajúci z prestrešenej predajnej zóny, brandovaných sedacích vakov a lehátok. Chýbať nemohla škrečkovská fotostena, XXL kriedová omaľovánka s predkreslenými škrečkami a ponožkami. Predajný stánok bol postavený podľa klientovho dizajn manuálu a dodekorovaný zelenými rastlinami a rôznymi vychytávkami. K dispozícii bola aj kvalitná zvuková aparatúra a ako dynamický prvok aj TV na stojane, na ktorej sa v slučke prehrávali spoty z televíznej reklamy. No a aby aktivít nebolo málo, deti zhadzovali plechovky s loptičkami z ponožiek, mohli ich aj triafať do bránky s výrezmi alebo si mali možnosť nakresliť svoj vlastný dizajn veselých ponožiek… 🧦
Najväčší záujem ale bol na workshope výroby maňušiek, ktorý fungoval počas celých troch dní a niekoľkokrát sme museli dokupovať suroviny, aby sme vedeli pokračovať. Ale úplným highlightom bol improvizovaný tanečný workshop s lektorom a maskotom škrečkom. Tanečné kroky sme prevzali z pohybov škrečkov v televíznej reklame a vytvorili signifikatný tanec, na ktorý sa po každom divadelnom predstavení na pódiu, viac ráz denne vybláznili stovky detí, ale aj ich rodičov a starých rodičov v spoločnom škrečkovskom tanci 🐹
Po Majstrovstvách svete v parahokeji to bola opäť mimoriadne vydarená akcia 👌 Ďakujeme Dedolesu za dôveru, ďakujeme organizátorom Za 7 horami za dobrú komunikáciu a tešíme sa na ďalšie ročníky! ♥️💙💚💛💜