Keď nám pár mesiacov pred najväčším slovenským festivalom ohlásili z Huricane drinku, že by sa ho radi zúčastnili a vytvorili dizajnovú predajnú promo zónu, mimoriadne nás to potešilo. Po prvé preto, že sa definitívne po 2 pandemických rokoch mohli opäť organizovať veľké kultúrne podujatia. A po druhé preto, že toto zadanie bolo opäť špecifické a netradičné 😋🥳 Huricane drink je…
Ešte počas hlbokej korony nás kontaktoval klient nadmieru zaujímavý, ktorý mimoriadne zarezonoval mediálnym éterom najmä počas pandémie. Slovenská značka Dedoles vyrábajúca a predávajúca vtipné a originálne oblečenie. S mimoriadnym potešením sme pre nich vypracovali niekoľko konceptov aktivácie značky v offline prostredí populárnych hudobných festivalov. K tým sme sa síce toto leto nedostali, keďže festivaloví promotéri museli takisto pracovať v obmedzenom…